El grup menorquí Pèl de Gall va néixer l’any 2009, i està format per Francesc Pons (veu i guitarra), Ernest Martí (guitarra), Xavier Martí (baix), Biel Janer (teclat), i Eduard Florit (bateria).
Aquest nou videoclip, el setè video oficial del grup) s’ha creat a partir dels centenars de vídeos que s’han anat rebent durant l’estiu, després d’haver fet una crida a través de les xarxes socials dirigida a tot aquell que volgués compartir un moment especial en bona companyia.
El principal objectiu d’aquesta iniciativa era que els seguidors del grup fossin els autèntics protagonistes del videoclip, en un homenatge a tota la família Pèl de Gall, i a tota la gent que dóna suport al grup, i sense la qual, aquest projecte no existiria.
D’altra banda, l’altre objectiu d’aquesta recol·lecció de vídeos era el de disposar d’un material variat, amb multitud de protagonistes, paisatges, escenes i colors. I en vista del resultat, és evident que s’ha aconseguit un vídeo d’allò més dinàmic.
La cançó ens descriu un paradís terrenal, el qual està a l’abast de tothom, tot i que moltes vegades no som conscients i no sabem gaudir de la bellesa que ens envolta. Aquest paradís també el podem trobar en els éssers estimats, amics, família, en la naturalesa que ens envolta, en una relació amorosa, en un viatge, i en tots els indrets o situacions que ens puguin fer feliços i ens facin sentir afortunats.
Després de l`èxit aconseguit per les publicacions anteriors ‘Sa cançó de s’estiu’ (34 mil reproduccions a Youtube), i ‘Maria’ (17 mil reproduccions), el grup no només confia en tornar a repetir aquests registres, sinó que els vol superar i seguir en la dinàmica ascendent en la que es va instal·lar l’any 2017 quan va publicar ‘Totes ses deixades són perdudes’.
‘Paradís’ és el primer single del nou disc que es titularà ‘A sa vostra salut’, que veurà la llum a principis de Desembre, i el qual serà el quart àlbum en la discografia de Pèl de Gall. Aquest nou treball ha estat enregistrat en home studio i a l’estudi Acústic Menorca, ha estat mesclat a RPM Estudios (La Raíz, Valira, INC), i ha estat masteritzat a l’estudi de Catmastering (Gossos, Ebri Knight).
El videoclip es pot visualitzar de manera gratuita i ilimitada a Youtube, i s’hi pot accedir directament mitjançant l’enllaç https://youtu.be/1tANZrcgpPk
Durant els propers dies, es començaran a anunciar els primers concerts de la gira de presentació d’aquest nou disc a través del web www.peldegall.net i de les xarxes socials.
Dejar una contestacion