10 Anys de la Biblioteca d’Igualada

Just després de Setmana Santa la Biblioteca d’Igualada començarà a celebrar el seu desè aniversari amb un acte molt especial: la presentació del Dietari sense dates, obra pòstuma del poeta, folklorista i estudiós odenenc Josep Romeu i Figueras. El llibre es presentarà el dijous, 16 d’abril, a 2/4 de 8 del vespre i serà el primer d’un seguit d’activitats que s’allargaran fins el mes de maig i que serviran, per compartir amb tohom, aquesta fita tan especial.

La Biblioteca Central d’Igualada complirà, el 14 de maig de 2009, deu anys de vida i servei al cor d’Igualada. Al llarg d’aquests anys han traspassat les seves portes més d’un milió i mig de visitants, concretament 1.637.784, i s’han deixat gairebé 900.000 documents en préstec.

Per celebrar amb tothom aquest aniversari tan especial s’han organitzat una desena d’activitats culturals i lúdiques per a tots els públics. Exposicions, presentacions literàries, espectacles infantils i teatre són els ingredients del còctel amb què la Biblioteca vol donar les gràcies als ciutadans en general i als usuaris en particular per la confiança rebuda durant aquesta dècada.

El dimarts dia 21, Jesús Lladó i Pere Ruiz presentaran el llibre Sé verla al revés, una antologia de palíndroms.

Dijous 23 d’abril. Tothom qui ho vulgui podrà gaudir de les visites guiades que es faran a les 11 del matí i a les 5 i les 7 de la tarda, per descobrir tots els racons de la Biblioteca. Aquell mateix dia, els alumnes que cursen els estudis de tècnic superior en educació infantil a l’Institut Milà i Fontanals, a les 6 de la tarda, representaran La rateta que escombrava l’escaleta i després hi haurà una trobada dels nens i nenes membres dels clubs de lectura que han fet de jurat del Premi de Literatura Infantil Atrapallibres.

Finalment, el dimarts 28 d’abril, es projectarà El rei de casa, un espectacle infantil que ha obtingut un gran èxit de públic i crítica i que està signat pels igualadins Farrés Brothers, que també assistiran a l’acte.

Les exposicions seran les altres grans protagonistes del desè aniversari i de la diada de Sant Jordi. Des d’aquell dia i fins al mes de maig se’n podran veure dues: al vestíbul, Els 10 llibres +, que mostrarà els llibres guinness de la Biblioteca. I a la sala d’exposicions 10 anys amb tu, una mostra que convida el públic a recordar, plegats, el camí recorregut.

Otros artículos

Sé el primero en comentar

Dejar una contestacion

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.


*